what a weekend!

2011-04-29 @ 08:57:50

Hade en underbar helg, verkligen!! Óch jag har egntligen velat uppdatera lite mer men jag fick migrän typ precis efter jag kom hem från Lisa.. :ó


Mötte hela gänget i stan, Lisa, Lovisa, Martina, Vinga & Imre. Har saknat dem såå :)


Kollade på alla tre "the grudge" filmerna. För er som inte vet är de typ asläskiga skräckfilmer, & shiit vad vi skrek!


Sen på lördan typ stekte vi i några timmar i solen, gick nån km till bussen endast för att doppa oss i en iskall sjö, och äta lite picnik, men kul var det ;)


Sen efter att jag kom hem har jag bara haft astråkigt & hoppats att jag ska må bättre snart.
Kollat på "Amelie från Monmatre", läst och ätit lite godis från mitt senaste påskägg.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail-adress : (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar: