vamos ver fotos antigas

2011-08-25 @ 21:14:38

Hej! Som ni fattar är jag fortfarande sjuk, så jag har suttit hemma och ätit isglass, druckit te och tittat på komedier. Väldigt bra knep detdär, titta på komedifilmer när man är hemma och är sjuk :)
Tänkte kanske fräsha upp mig lite och gå ut eller nåt. Ingen orkar sitta inne en hel dag!

Sen tänkte jag kolla på lite gamla foton, precis som det står på denna lappen som jag fotade i portugal :) Det var en hel bänk som var täckt med en massa små lappar i olika färger med olika portugisiska citat på.


Kommentarer
Postat av: Moster Kicki

Åh de är så fina...säg till om du behöver översättning på fler....

Låt oss se gamla fotografier!

I love it.

2011-08-31 @ 16:40:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail-adress : (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar: