väggtext

2011-08-27 @ 20:27:55
Hej alla läsare! Glömde skriva om igår, vill ni höra det nu? Sandra var bjuden på fest igår och jag fick också vara med, vi satt vid brasan, grillade marshmallows och berättade skräckhistorier. Vi var där i säkert över två timmar iallafall och hade det jättemysigt!

Sen har jag suttit och pysslat och lite sådär, bara för att det är helg. Känner mig lite sugen på att fixa nya saker till mitt rum, en ny hylla, kanske en till spegel (liten), eller kanske någon fin mening att sätta på väggen?

Har hittat en jättebra sida där man kan beställa väggtext att sätta upp på väggen. Man kan antingen köpa en färdig eller göra en egen. Wiie! Detta är precis vad jag letat efter!  

(klicka på bilderna om du vill kolla in på hemsidan)

 

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail-adress : (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar: