klädsnack!

2011-08-29 @ 17:41:02
Hello everyone! Jag är ganska lycklig just nu för min favoritaffär när jag var och shoppade i portugal ska starta shop online! Jättesynd att de inte har någon affär i Sverige, men lite bra också för då blir det inte så att alla köper på samma ställe. Och det är ju ganska vanligt att det händer...

Tycker faktiskt att de hade mycket roligare och färgladare kläder när jag var utomlands i somras än här i Sverige! Om man jämför stilen på kläderna från spanska och portugisiska klädaffärer med svenska är kläderna här ofta lite tråkigare. Inte för att det inte är snyggt med något snyggt, fast trist plagg, men det är kul med lite annat också ibland!

Att ha en egen stil tycker jag är viktigt, men kan vara lite svårt ibland ändå. Om du inte har lön eller så kan det vara lite svårt att köpa en massa kläder hela tiden tvvär
 
7 dagar, 5 timmar, 58 min, 14 sek kvar tills de öppnar 



Deras hemsida gör det inte rättvist, ser inte alls så ungdoligt ut som det gör i verkligeheten. www.bershka.com

Kommentarer
Postat av: Anonym

kvar till vadå?

2011-08-29 @ 21:48:12
Postat av: Moster Kicki

Men vilken lycka!!! förstår om du är glad....grattis!

2011-08-30 @ 01:29:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail-adress : (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar: