Lissabon första dagen

2011-06-22 @ 20:37:03

Hej! Framme i Lissabon idag, har varit ute på stan hela dagen och kollat i äffärer, fikat och kollat på allt fint!
Efter bara en dag älskar jag redan staden, miljön, fast det är väldigt varmt!
I helgen ska det bli 40 grader,  hur ska vi stå ut?? Som ni fattar är jag väldigt trött, upp klockan 5 och sitta på flyget i över 3 timmar.

Vi kommer att göra en massa roliga saker under de två veckorna jag är här, imorgon åker vi till foz do arelho, där dom har ett hus. Det ligger jättenära havet och eftersom det ska bli så varmt passar det ju perfekt^^

Sen vet jag att det har varit väldigt dåligt med bloggen, men jag har varit sjuk, haft fullt upp med packning och sen var vi i Malmö igår för att det inte skulle bli så långt att resa på morgonen.


Lunch; toast och gaspacho soppa









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail-adress : (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar: