nothing gonna to stop me

2011-05-18 @ 15:07:53

heej allihopa :) hemma nu precis, sitter och planerar en massa roliga saker man kan göra i sommar. För jag längtar ju så mycket! ! endast 10 skoldagar kvar.
Har kommit på saker till bloggen också, lite "sommarspecial" typ ;)

Har haft det kul idag också, som vanligt´:) Har bakat typ 5 plåtar cupcakes! men eftersom vi är så många i köket så blev det lite okontrolerat, någon satte av ugnen så att de blev grill istället, o.s.v. heheh :$ hade gärna tagit ngn bild, me hade ingen kamera med mig ju.. Sen gjorde några munkar också, mums vad goda :)

kul förresten att jag fått lite nya läsare :)
pusshej!

Kommentarer
Postat av: Lotta

10 dagar kvar...slutar ni redan i maj? Lyxigt. Ni kan väl komma till mig och hälsa på i sommar? Jaaa!!!

2011-05-19 @ 16:03:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail-adress : (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar: