orientering -_-

2011-05-04 @ 13:52:24
Heej, hemma nu, äntligen! Har orienterat i skogen med skolan idag, gjorde det på typ 1 timme.
Jag och Olga sprang tillsammans, sprang lite vilse också, hehe .. Mitt fel :$

Så helt enkelt, Jag är skittrött och har lite ont i huvudet. Så jag åkte hem en timme tidigare!


Sorry att ni inte fick några bilder igår, men jag måste ladda mammas kamera först och det tar låång tid...
Sen hade jag fullt upp med läxor och sånt igår, så jag får göra det idag ist.


Konstigt nog är jag skitglad fortfarande, trots att jag är helt slut!
Hade det verkligen bäst i kstad med Julia igår ♥


puss på er! :)




Kommentarer
Postat av: Anonym

Det var inte alls dit fel<3

2011-05-04 @ 20:37:54
Postat av: S'

Jo det var det... Eller kanske hon som lurade oss?

2011-05-04 @ 20:47:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail-adress : (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar: