snart är det helg, galet skönt verkligen!

2011-05-19 @ 22:26:28
dålig uppdatering? snacka om alltså.. Men pappa har haft datan hela kvällen så..

Jag ska sova över med Martina hos Lovisa imon till på lördag :D
har känt att jag ville göra något sånt, kändes som om det var längesen, fast det var det ju inte
så nu har jag laddat inför helgen med kompisar, myskväll och massor av fun ;D

Vi har vanliga lektioner igen imorgon, lite tråkigt... Men iaf är det ju kul att vi har temavecka överhuvudtaget
Idag så redovisade vi typ våra saker, och vi som hade matlagning hade café, alltså vi bjöd dom andra på en massa kakor och chai latte, supergott!
Fast nu får man nog ta och äta vatten och bröd om man ska komma i favorit jeansen igen (haha nä, skoja bra, ingen risk! )

måste sova, jag kommer inte orka någonting imorgon annars, puss & godnatt'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail-adress : (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar: