inget speciellt typ

2011-05-05 @ 15:21:24
Heey! Nu sitter jag här hemma med min cappuchino som ser så smarrig ut att jag knappt vågar röra den.

Jag är trött idag också. Kan vi inte få en dag ledigt vi som går upp 6 varje morgon?
Bara tanken får mig nästan att somna.

Jag ska till dansen senare också, sista träningen innan reptitionerna på Grand och sen premiär, föreställning och föreställning :) Så alltså hela nästa vecka är fullbokad, förutom på måndan!

Ska bli jättekul, särskilt eftersom det är första året jag är med. Minuset är bara att våra kläder i vår grupp är riktigt hemska. Önskade bara att jag fick byxor istället för kjol.
men men, inte så mkt att göra åt nu.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail-adress : (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar: