morgonmys hos Sandra

2011-11-06 @ 11:01:00
Hej! Hemma hos Sandra igen som vanligt, hon hade något akut problem så hon var tvungen att väcka mig och säga at jag var tvungen att komma hem till henne med en gång! Som tur var gjorde hon frukost tll mig iallfall ;)
Nu har jag hjälpt henne med hennes problem, Sandra hade improviserat lite och pillat i stilmallen men det gick ju inte särskilt bra som ni fattar...
Snart klara med hennes design till bloggen, skriver mer lite senare! Har ju en massa bilder från igår att ladda upp också! :)
Gammal bild, javet :) Hade ju långt hår där!

Kommentarer
Postat av: N O R A, ser du???!??!?!?!?!?!?!!?!?!?!?!?!?!

vad heter hennes blogg? ;d

2011-11-06 @ 14:09:46
Postat av: Sofia - Uddevallas största modeblogg!

mysigt :D



/ http://smnmode.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail-adress : (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar: