datorkrasch!

2011-10-06 @ 19:26:59
Äntligen har jag tid att blogga igen! Har inte suttit vid någon dator typ sen i söndags, inte speciellt länge iallfall, så jag hade planerat att komma hem efter en lång regning dag och sätta mig vid datan och kolla på någon ny spännande film... Men så blev det ju såklart inte! Datorn hade kraschat och nu funkar den inte överhuvudtaget. Pappa var snäll och fixade internet och virusprogram m.m. till en lite mindre dator, som iof är väldigt seg...

Har haft en supervecka, fullt upp hela tiden, jag har dansat, gått på café, pluggat och varit med Lovisa och Louisa!
Första kvällen som jag har tid att vara vara hemma och ta det lugnt!

Ska äta kvällsmat om en liten stund, sen ska jag smaka på vinbärskaka och kolla på någon gammal favoritfilm, nästan som planerat!


Bild på mig och Nora tagen i skolan!


Kommentarer
Postat av: nora

så fina vi är thihihi ;) <3

2011-10-06 @ 23:04:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail-adress : (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar: