allting löser sig

2011-09-17 @ 19:57:44

Allting löser sig visst till slut! Jag och Sandra kom på att vi skulle till kstad ungerfär 20 min innan bussen gick, så vi fick verkligen skynda oss! Kolla buss och öppetider och sen fick vi skjuts ner til bussen. Men jag hade råkat kolla på fel dag, så bussen gick inte hela vägen, men smarta som vi är så kom vi på att vi kunde byta buss så vi fick skjuts till en annan buss, snacka om service!

Köpte ett par jättesnygga höga svarta jeans på bikbok, jag har redan ett par andra, men de passar inte riktigt.
Hade det mysigt i stan iallfall och nu tänkte jag hitta på något kul för det är ju ändå lördag! Kanske kolla på pretty little liars?

                                             
                                                       



                                                                                                     Vad ska ni hitta på ikväll?


Kommentarer
Postat av: nora

med vem? :)

2011-09-17 @ 20:47:54
Postat av: S'

Med Sandra! :)

2011-09-17 @ 20:56:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail-adress : (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar: