bakpulver som torrshampo

2011-09-12 @ 23:32:22
Ja, det stämmer faktiskt. I nödsuitationer och särskilt om ditt hår lätt blir lite fett, kan man använda bakpulver i håret istället för torrshampo! Testade detta i morse och det funkade faktiskt mycket bättre än jag hade trott!
Har hört att man kan använda vetemjöl också, men det är inget jag har testat. 
 Såhär gjorde jag: Jag gnuggade in bakpulvret i håret och lät det sitta i medans jag fixade andra saker. Glöm inte att ta lite extra i hårbotten! Sen borstade jag ut det lite så att det inte skulle synas. Vips så har du ett fräshare hår!







Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för tipset, men ska det inte funka bättre med mjöl?

2011-09-14 @ 13:04:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail-adress : (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar: