Hej alla fina människor!...

2012-11-17 @ 16:53:57
...Nu är jag tillbaka igen, det har verkligen varit kul att vara på prao hos fotografen och att bo hemifrån ett tag! Fast nu känns det skönt att sova i sin egen säng igen, var helt utmattad efter veckan. Det tar på krafterna att vara trevlig och snäll dygnet runt haha!
 
Jag var och träffade alla kompisarna igår kväll, har inte träffat de flesta på över tre veckor!  Vi var och kollade på ett reaggeband som hade en liten spelning, de var grymt bra och vi dansade nästan hela kvällen. 
Snart blir det vardagsliv igen, kanske ska bli skönt ändå men jag hade inte haft nåt emot att vara på praktik en vecka till... 
 
Jag och Lisa var och såg Call Girl på bio i torsdags, fruktansvärt hemsk film men väldigt bra! Man ser så ofta filmer som inte är så viktiga på det sättet. Torka aldrig tårar utan handskar är också en sån film, betydelsefull på riktigt!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail-adress : (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar: