The story of mellandagsrean

2013-01-04 @ 22:38:27
 
Hallå hallå! Tänkte visa lite bilder från när jag, Lisa, Amanda och Samuel åkte till Malmö i mellandagarna för att handla kläder till Samuel. Hade själv inte så mycket pengar så det var ganska kul att kolla på killkläder för en gångs skull, eftersom då slapp jag bli lika frestad av alla billiga och snygga kläder som fanns på tjejavdelningen! Men jag köpte ett par mönstrade byxor, och till Samuel hittade vi en massa snygga stickade tröjor, shjal, skjorta och kofta! 
 
Vi drack också jättegod nypressad jucie som Samuel bjöd på i en liten lokal som Lisa visade. Åt falafel såklart, och jag stötte på en kompis som jag inte har träffat på så länge! 
 
 
Vackraste Lisa! 
 
 
 
 
 
 
Sötaste tvillingsystrarna! 
 
 
 
Jag tjatade på Samuel att han skulle prova någonting på Weekday så att jag kunde fota i deras coola omklädningsrum. Man blir ganska förvirrad därinne av alla speglar!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: ♫♪ sandra T

den är underbar!

2013-01-04 @ 22:51:44
URL: http://www.sandramusic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail-adress : (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar: