fredagsöverraskning!

2011-11-25 @ 19:08:54
Hej! Förlåt att jag inte har uppdaterat men har varit så upptagen av min nya mobil som jag fick idag! Har skaffat den nya Xperia mini, supernice! Kändes ju ganska skönt att överge min gamla walkman mobil, den var ju ganska gammal nu, hehe.
Visste faktiskt inte ens att jag skulle få en mobil när jag kom hem, men jag blev jättenöjd! 
Men kommer tyvär inte uppdatera bloggen med denna, tycker det borde finnas en app till android också, jag menar alla bloggare har ju inte iphone?.
Tips på bra appar? 

Kommentarer
Postat av: bexollila.

det låter verkligen mysigt !

en sådan mobil har jag :)

2011-11-25 @ 19:22:41
URL: http://bexollila.blogg.se/
Postat av: nora

skulle inte du få en Iphone 4s...? ;)

2011-11-26 @ 00:39:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail-adress : (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar: