äntligen uppdatering!

2011-10-20 @ 17:00:11
Hej, Jag har verkligen inte haft tid att blogga förrän nu, jag dansar ju alltid i början av veckan och inatt sov jag hos Emma! Vi var inne i stan lite och sen åkte vi hem till hennes nya hus och tittade på Greys Anatomy och hade spa i Emmas badkar med inpackning, ansiktsmask och allt!
Sen skulle vi ut och hitta en kasse med grejer som mamma hade ställt någonstans vi deras grind, men hittade ingen så vi trodde att de ställt den vid fel grind, så vi fick jogga runt i byn mitt i tills vi hittade den, vid rätt grind... :)

Ska antagligen åka till Malmö imorgon eller på lördag med en massa kompisar och handla! Fast det är mest killarna som ska handla, vi tjejer ska bara hjälpa till lite ;)

Jag tänkte utse veckans blogg vinnarna nu om en stund, vi hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail-adress : (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar: