is och lite teaterblod

2012-11-17 @ 17:26:00
Nämnde jag att jag även fick fota lite i studion när jag var på praktik hos fotografen? Han upptäckte att han hade en isbit i frysen som hade varit spännade att fotografera och jag fick låna en jättebra Nikon kamera så att jag också kunde vara med och fota! Själv är jag mest van med Canon så jag fick försöka lära mig den undertiden. 
Hällde på teaterblod på isen i slutet, därav de röd-orangea bilderna!  
 
Det var en annan praktikant där också, supersnäll tjej som går på folkhögskola coh utbildar sig till fotograf. Det var egentligen meningen att vi skulle få fota varandra i studion igår, men det fanns tyvär ingen tid till det... Har börjat lära mig en hel del om photoshop också när jag varit där, ska försöka hitta en bra verision att ladda ner snart! 
 
Här är några av bilderna som jag har tagit,  finns många fler som ni gärna får se sen! 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: francis

Jättefina bilder:)

2012-11-18 @ 18:07:34
Postat av: eleanor

waah!! ascoolt! :)

2012-11-22 @ 19:06:29
URL: http://rossanaeleanor.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail-adress : (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar: