soldis, höstlöv och praovecka

2012-11-14 @ 00:02:00
Jag har en alldeles underbar prao vecka! Jag bor hos några vänner till familjen och sen ska jag bo hos min morfar. Men just ikväll är jag hemma och landar lite, sen bär det av igen! 
Denna veckan är jag hos en fotograf, och det är väldigt lärorikt att se hur han gör! En annan tjej som går på en folkhögskola är också där samtidigt som jag, superkul, hade inte väntat mig något sällskap! Och idag var vi på Erikshjälpen och fyndade på lunchen, så glad att jag valde att inte praoa någon annanstans.
 
Sandra kommer antagligen ta över bloggen lite nu när jag är borta, det beror på om hon är bloggsugen! 
Här har ni lite bilder som jag tog tidigt en morgon för ungefär en vecka sen , blev så glad att jag lyckades fånga motivet bra när jag såg det! 
 
 
 
 
 

 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail-adress : (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar: