underbara frankrike

2012-11-14 @ 16:09:26
Sandra här, vill visa er några bilder från när jag var i Frankrike. Jag var i södra delen hos min brors pappa. Har ni chansen, åk dit! Det är underbart där, människorna, maten, naturen och vänligheten. Vi var i en mysig liten by och alla var super snälla och öppna. Så klart är det inte samma grej om man åker dit som mega turist, och med det menar jag att man inte känner någon där och bor på hotell typ. Jag har varit där många gånger, förr förra sommaren var vi på ett bröllop till exempel, det var den äldsta sonen i en familj med nio barn som gifte sig. Det var också super kul! Dom bor i Frankrike på sommrarna, i en gammal borg, annars bor dom i Vietnamn, så dom bjöd på himmelska mat! 
 
 
 
 
 
 
 
 
       
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail-adress : (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar: