Lördagsmys

2012-11-24 @ 13:00:00
                                 Sandra här, tänkte sprida lite underbar musik med er alla.
                 Här är en fin låt med Al Green och Joss Stone med hög mysfaktor!  Al green är helt magisk,
                      enligt mig, alla hans låtar är kärleksfulla och mysiga. Lyssna på hans skiva Love songs!
 
                                  
 
          Joss Stone har lite mer blues i sina låtar. Hon är också helt fantastisk, hennes röst är super mäktig!
                       Det är häftigt för om man ser henne kan man inte tro att det är hon som sjunger.
                                                  Här är en av mina favorit låtar med henne. 
 
                                  
 
              Om en artist ska vara riktigt bra, enligt mig då, ska den vara lika bra om inte bättre live än på skivorna!
                                                           Och Joss Stone är det, tycker jag! 
                                                                Ha en mega mysig lördag! 

Kommentarer
Postat av: minabrun

sv: tack finis!

2012-11-24 @ 14:34:54
URL: http://miinabrun.blogg.se
Postat av: kornelia

tack så jätte mycket, glad jag blir!
allt bra? :D

2012-11-24 @ 21:42:16
URL: http://korneliias.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail-adress : (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar: