all over the world

2013-01-06 @ 20:39:00
 
 
Jag vill, jag vill, jag vill! Jag vill resa jorden runt. Upptäcka allt, träffa nya människor, äta god mat och se allt det vackra på denna planet! Herregud vad jag längtar!
Idag var jag på ett badhus och där fanns det ljusterapi som jag testade, jag blir nämligen lätt dyster på vintern. Man låg på en solstol i ett rum som hade en tapet som såg ut som en ö i Thailand. Det var sand på hela golvet och så fanns det en träbar, typ. I alla fall så var det lampor som lyste på oss och fläktar som fläktade lite lätt. Man hörde också hav och tropiska fåglar. Det kändes verkligen som om man var på en tropisk ö för det blev sjukt varmt. Jag somnade lite halvt men det var super härligt! 
         
      
        
Just nu är mitt mål att åka till Indien! Jag har hört att det är underbart där. Känner en tjej som är där nu! Är inte bara lite avis. 
 
 
Här är bara lite bilder som jag vill dela med mig med! 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail-adress : (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar: