Filmtips av en äkta filmnörd

2013-01-05 @ 10:00:00
 
Precis som rubriken säger, Filmtips av en äkta filmnörd! Och då menar jag inte tips på typiska amerikanska komedier, de har jag tröttnat på för länge sen. 
 
 
 
 The Perks Of Being A Wallflower är en så hilma fin film och jag älskar den! Har redan sett den ett par gånger, den kom ut för inte alls så länge sen.  Boken är skriven 99, och den står riktigt högt upp på min "Måste läsa lista"! Se trailern så får ni se lite vad den handlar om :) 
 
 
 
The Rocky Horror Picture Show Är den galnaste och mest skruvade film jag någonsin sett! Kan inte ens fatta hur man kan komma på en sån ide att göra en sån film, men underbar är den! Det är en skräckfilmsparodi och musikal, gjord någon gång på 70 talet. 
 
 
 
 Den här filmen är helt magisk! De har filmat så himla vackert och det är en så himla fin film. Se den! 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ella - Hobbyfotograf ♥

SV, DETSAMMA :) Fin blogg du har!

Allt bra med dig?:)

2013-01-05 @ 10:25:51
URL: http://elikas.se
Postat av: EmelieMaria - träning&annat

Ja den var SÅ underar!! Ska köpa boken idag haha ! :D

2013-01-05 @ 10:45:30
URL: http://emeliemarias.wordpress.com
Postat av: Naliie

jag ska nog kolla upp den kameran och det är ju inte spec dyr! Tack :D

Svar: varsågod! :) jag har den själv, och den funkar grymt bra!
siriclara.blogg.se

2013-01-05 @ 12:29:24
URL: http://naliie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail-adress : (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar: