ett år äldre

2011-04-19 @ 13:48:01
Hej! Hoppas ni kommer att gilla min nya blogg, tänkte sätta lite stil på alltihop och göra något kul!
Men först ska jag cykla ner till havet med Sandra och sola :)


Som ni kanske vet fyllde jag år igår, blev en riktigt lyckad dag, Lisa kom och vi badade i havet, solade, åt glass och födelsedagsmiddag och ännu mera glass med kolasås :D


Hon sov över också, vi tittade på Grease och Amelie från Monmatre, jättebra filmer båda två!


Sen fick jag ju presenter också, JÄTTEMYCKET pengar, joggingskor av mamma och pappa, sjuukt fina örhängen av Lisa och lite lyxgodis av lillebrorsan :)


Men jag fick ju  presenter i förskott också, när jag var hos morfar, bara pengar, men det gick jag och shoppade upp :)


Ska ut i solen nu, pusshej!

Kommentarer
Postat av: Martina ♥

Jätte fina bilder Siri :D <33

2011-04-19 @ 15:26:48
Postat av: Siri ♥

Tack gumman :) ♥

2011-04-19 @ 17:16:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail-adress : (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar: