vandringsorientering

2011-06-08 @ 16:45:45

Hej! Jag är så sjukt trött så jag har inte orkat skriva förrän nu. Idag så var vi tvungna att orientera/vandra en halv mil ungerfär!

Dessutom var det en massa dimma, så man såg typ bra pyttelite, det man hade närmast sig.
Gick hela långa sträckan med William, Lisa och Gösta. Höjdpunkten var verkligen när vi var uppe på toppen av berget och såg dimman och träden nedanför. Tyvär är min mobilkamera alldeles för dålig för att fota när det är dimmigt, men ni kanske får lite bilder som Gösta tog senare. Om han kommer ihåg att skicka dom.







Och varför ni får en massa bilder på den här killen är p.g.a. att vi skulle fota varandra på de olika "stationera" som bevis på att vi varit där. Och det var egentligen vi som skulle gå tillsammans, men sen så slog vi ihop oss med Lisa & Gösta :)




Ni får nöja er med bilder från min mobil sålänge. Lite djungelaktig miljö eller hur?
Dimmigt, höga berg, stora klippor, en massa träd, tät skog, steniga stigar, långa vita stränder och ljust turkost vatten..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail-adress : (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar: