planer för imorgon

2011-09-12 @ 23:57:51

Imorgon har man ledigt, herregud vad skönt! Ibland kan studiedagar rädda liv! Jag, Lovisa, Vinga och Nora ska iallfall åka in till stan och shoppa, har ju faktiskt tjänat ihop litegrann sålt min soffa t.ex. Men det känns väldigt tomt nu på rummet, måste fixa så att jag kan ställa dit min fåtölj istället, står inte ut med så mycket öppen yta, det känns extremt!

Jag åker vid tio tiden imorgon, så det kommer bli en lång dag! Har dans på kvällen sedan vid halv sju och måste hinna hem emellan, hoppas jag hinner :o
Tänkte lägga mig i sängen nu och lysnna på lite bra musik och gosa med vår lilla kattunge!
Vi hörs imorgon!

Svarta fåglar när solen går der, det är så himla fint!




Kommentarer
Postat av: Kicki

Hoppas att du hade en riktigt skön ledig dag!! Önskar att jag också hade studiedag :-)

Vi kan väl höras på mailen snart. saknar dig!

stor kram Moster

2011-09-14 @ 13:00:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail-adress : (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar: