you are the best thing i've ever had

2012-09-08 @ 12:36:00
Hej! Lördag morgon och jag har äntligen tid att ägna mig lite åt bloggen! Jag var på kräftskiva igår hos Minou, har kanske bara ätit kräftor en eller två gånger innan för jättelängesen, det var gott iallafall. Sandras familj var också där, och vi satt vid elden och sjöng, det var några från Israel som inte kunde svenska som var där, och de sjöng och spelade så hilma fint! Vi sköt raketer och dansade, superhärlig kväll! 
 
Kul att det var så många som gillade våran skuggkonst, så glad jag blir för alla fina kommentarer! 
 
Här är några bilder tagna av Sandra, min mästerfotograf! :) 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: J E N N I F E R F O T O

Så lite så :)
Allt är toppen med mig, hur är det själv? :)

2012-09-08 @ 15:15:54
URL: http://jenniferspictures.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail-adress : (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar: